Kolegialus mokytojų bendradarbiavimas
Kolegialus bendradarbiavimas pasižymi keliais svarbiais bruožais: mokytojai vieningai siekia bendrų ugdymo tikslų, užmezga tarpusavio pasitikėjimu grįstus santykius, nuosekliai ir reguliariai komunikuoja bei drauge ieško sprendimų iškilusioms problemoms. Toks bendravimas stiprina ne tik pačius mokytojus, bet ir kuria vaikams saugesnę, įtraukią mokymosi aplinką.
Siekdami stiprinti mokytojų komandos kolegialų bendradarbiavimą ir skatinti profesinį bei asmeninį tobulėjimą, organizuojame įvairias veiklas, kurios prisideda prie bendruomenės telkimo ir mokytojų kompetencijų ugdymo. Tokios veiklos leidžia geriau pažinti vieni kitus, mokytis naujų įgūdžių ir dalintis patirtimi. Vilniaus lopšelis-darželis „Žvangutis“ prisijungė prie pasaulinės The International Baccalaureate Primary Years Programme (IB PYP) švietimo bendruomenės, siekiančios ugdyti vaikus, pasirengusius aktyviai dalyvauti tiek vietos, tiek tarptautinėje aplinkoje. Įgyvendinant programą, darželyje sudarytos sąlygos mokytojams mokytis anglų kalbos. Mokymai suteikia pedagogams galimybę tobulinti savo užsienio kalbos žinias, siekiant efektyviau bendrauti su daugiakultūrės aplinkos šeimomis bei pritaikyti žinias ugdymo procese. Tai ne tik padeda geriau suprasti IB PYP metodinius išteklius, bet ir leidžia lengviau įgyvendinti tarptautinės programos reikalavimus.
Darželyje organizuojamos veiklos skirtos gerinti mokytojų fizinę ir psichinę sveikatą, kurti kūrybišką ir stabilų emocinį klimatą. Virtualios realybės filmas „Angelų takais“ (sausio 24 d.) padėjo ugdyti kūrybinį mąstymą ir emocinį jautrumą, o streso valdymo terapija „Gongai“ (kovo 1 d.) stiprino emocinę sveikatą bei streso valdymo įgūdžius.
Bendruomenė stiprinama per bendras išvykas, skatinančias kolektyvo vienybę ir pedagogų asmeninį tobulėjimą. Gegužės 14–15 d. pedagogai lankėsi „Japonų kultūros namuose“, susipažindami su japonų kultūra ir estetikos principais, pritaikomais ugdymo veiklose. Gegužės 22–23 d. išvyka į „Energetikos ir technikos muziejų“ praplėtė mokytojų akiratį technikos bei inovacijų srityse.
Tikimės, kad kolegialus mokytojų bendradarbiavimas mūsų darželyje, ne tik prisidės prie ugdymo kokybės gerinimo, bet ir stiprins pačią švietimo bendruomenę, užtikrindami efektyvų ir darnų ugdymo procesą.